Beta code werkt niet

Goedemorgen, Ik heb eergister 2 homey bridges besteld en ook netjes geleverd kregen. Nu heb ik ook 2 beta codes ontvangen om deel te kunnen nemen. Alleen zodra ik deze codes wil gebruiken worden deze niet ondersteund. Nu heb ik al een mail gestuurd alleen heb ik tot op heden nog niks vernemen. Nu dacht ik kan iemand mij op het Forum verder helpen.?

Wat bedoel je precies met “niet ondersteund”? Wat is de foutmelding? Heb je een screenshotje?

Beste peter,

Bedankt voor je bericht ik heb een nieuwe code ontvangen en werkt nu. Alleen als ik nu de 2de homey bridge wilt koppelen krijg ik de melding: je hebt al een huis aangemaakt. Kan je maar 1 homey bridge koppelen aan 1 account?

Dat lijkt er wel op. Geen idee of je dan met een extra account verder kunt breien. Maar dat wordt allemaal erg onpraktisch met de app en van accounts wisselen en zo.
Tenzij je Homey (bridge) nr. 2 via webhooks gaat laten werken.

Bron

Ik snap het verband niet Peter

Pro: 1 account maar meerdere onafhankelijke Homey Pro s koppelen en eigenaar zijn.
Homey (cloud): per account 1 Homey (cloud) aanmaken. Maar je kunt bij beide meerdere anderen uitnodigen.

In alle gevallen is een Homey of Homey Pro een “huis” en onafhankelijk van andere Homey’s. Alles wat je daartussen wilt koppelen is houtje touwtje…
Maar in de app wisselen is 100% hetzelfde muv de zaken welke gekoppeld zijn aan de rol van owner.

1 Like

Zoals ik het in het eerder genoemde artikel heb beschreven heb je per Homey (Beta) op dit moment een Athom account nodig.
Ik heb begrepen dat die ivm de 1 subscription per account beperking in de App/Play store er voorlopig zo op blijft.

Maar nodig gerust je tweede ik in je eerste huis uit als manager.

Aha, okee… Dat stukje / truukje was me dus nog niet duidelijk, Geurt!

Dus als ik het goed begrijp heb je naast 1 Homey Cloud, voor iedere extra Homey Cloud / bridge een extra eigenaar-account nodig.
Maar omdat je jezelf, het originele account, als beheerder kunt uitnodigen op die extra Homey clouds, kun je in de app gewoon tussen al je Pro’s en cloud Homey’s wisselen.

En even het rollenoverzicht volgend: Het enige wat een beheerder dan t.o.v. een eigenaar niet kan, is gebruikers beheren en updates installeren.
Daarvoor dien je dan even in de app uit te loggen, en in te loggen op je andere cloud Homey('s) met het extra bijbehorende beheerdersaccount.
Daar is mee te leven :wink:

1 Like

Mooi man, een extra account aanmaken en de volgende Homey cloud/bridge toevoegen :smiley:

Heren,

Ik heb inderdaad een extra account aangemaakt zoals jullie al zeiden en deze gedeeld.
Dit werkt voor mij nu prima. En homey Pro kan je wel zo veel als je wilt aan 1 account koppelen.

Bedankt voor de reacties.

1 Like

Hi Remco,

Ik heb ook een Bridge gekocht en vandaag binnen gekregen. Nu wil ik natuurlijk graag spelen… Er stond bij dat er een code voor Beta bij de aankoop zat. Weet jij waar ik die kan vinden?

Hi frederik,

Deze wordt verzonden per mail. Deze kreeg ik na het ontvangen van de bridge.

Hoi @Frederik_Lindenhoviu
Gekocht bij een reseller of bij Athom zelf?
Weet niet of dit nog actueel is: