Hadde vært utrolig nyttig å ha en app til denne i Homey. Ser ut til at de har fått til en integrasjon i home Assistant: Lay-Z-Spa Hot Tub wi-fi pump automation - Share your Projects! - Home Assistant Community
Noen som klarer å lage en app?
Hadde vært utrolig nyttig å ha en app til denne i Homey. Ser ut til at de har fått til en integrasjon i home Assistant: Lay-Z-Spa Hot Tub wi-fi pump automation - Share your Projects! - Home Assistant Community
Noen som klarer å lage en app?
Jeg har publisert en app for dette idag. Prøv den gjerne: Lay-Z App for Homey | Homey
NB! Ny versjon er på vei ut i dag, med nytt ikon og knapp for å styre boblene. Så om det ikke virker, er det grunnen.
Nice… skal teste ut
Hey @rtorkelsen
Jeg har fået Homey og har installeret din app. Jeg kan fint indstille temperatur, men jeg kan ikke aktivere opvarmning eller aflæse temperatur i app’en.
Har du mulighed for at hjælpe?
Bedste hilsner,
Marco
Hej. Jag kör appen 1.1.0 på en 2019 PRO. Då kortet, att ställa temperatur finns inte för mig ? Resten fungerar som det skall. Vad kan detta bero på ?
Hej @rtorkelsen !
Jeg havde ikke set, at du havde svaret. Sorry! Jeg kan ændre tenperaturen i Homey. Jeg kan tænde og slukke i Homey og jeg kan starte boblerne i Homey. Men jeg kan ikke starte opvarmning i Homey. Har du mulighed for at hjælpe?
Jeg har installert appen, og prøver å legge til enhet.
Får spørsmål om å logge inn på Bestway kontoen min, men etter “login succesfull” "Får jeg opp “ingen nye enheter har blitt funnet”
Noen ideer om hva som kan være problemet?