Hadde vÊrt utrolig nyttig Ä ha en app til denne i Homey. Ser ut til at de har fÄtt til en integrasjon i home Assistant: Lay-Z-Spa Hot Tub wi-fi pump automation - Share your Projects! - Home Assistant Community
Noen som klarer Ă„ lage en app? ![]()
Hadde vÊrt utrolig nyttig Ä ha en app til denne i Homey. Ser ut til at de har fÄtt til en integrasjon i home Assistant: Lay-Z-Spa Hot Tub wi-fi pump automation - Share your Projects! - Home Assistant Community
Noen som klarer Ă„ lage en app? ![]()
Jeg har publisert en app for dette idag. PrĂžv den gjerne: Lay-Z App for Homey | Homey
NB! Ny versjon er pÄ vei ut i dag, med nytt ikon og knapp for Ä styre boblene. SÄ om det ikke virker, er det grunnen.
Nice⊠![]()
skal teste ut
Hey @rtorkelsen
Jeg har fĂ„et Homey og har installeret din app. Jeg kan fint indstille temperatur, men jeg kan ikke aktivere opvarmning eller aflĂŠse temperatur i appâen.
Har du mulighed for at hjĂŠlpe?
Bedste hilsner,
Marco
Hej. Jag kör appen 1.1.0 pÄ en 2019 PRO. DÄ kortet, att stÀlla temperatur finns inte för mig ? Resten fungerar som det skall. Vad kan detta bero pÄ ?
Hej @rtorkelsen !
Jeg havde ikke set, at du havde svaret. Sorry! Jeg kan ĂŠndre tenperaturen i Homey. Jeg kan tĂŠnde og slukke i Homey og jeg kan starte boblerne i Homey. Men jeg kan ikke starte opvarmning i Homey. Har du mulighed for at hjĂŠlpe?
Jeg har installert appen, og prĂžver Ă„ legge til enhet.
FĂ„r spĂžrsmĂ„l om Ă„ logge inn pĂ„ Bestway kontoen min, men etter âlogin succesfullâ "FĂ„r jeg opp âingen nye enheter har blitt funnetâ
Noen ideer om hva som kan vĂŠre problemet?
Hei @rtorkelsen
Etter siste oppdatering av appen, har det forsvunnet en del styring og visning. FÞr oppdatering hadde jeg kontroll pÄ alt, men nÄ kan jeg kun veklse moduser, av og pÄ og sette pÄ massasje. Er en del flow kort som ogsÄ har forsvunnet. Har du en lÞsning?
Hej @rtorkelsen
Virker denne app stadig ?
Mode selector viker, men den Êndre ikke pÄ start af filterpumpe eller start af heater.
Jeg har heller ikke mulighed for at ĂŠndre temperatur.
HÄber du kan hjÊlpe ![]()