Berekende gemiddelde waarde ook naar telefoon sturen

Ik heb hier zitten zoeken maar niet gevonden, ik wil een berekende gemiddelde waarde GemTemp ook als push bericht naar de telefoon hebben, maar het is geen tag hoe ga ik dit aanpakken?

Ok, tijd om een gokje te wagen?
Als het geen tag is, wat is het dan wel, hoe kom je aan GemTemp?

Dat is een BeterLogic nummer variable, maar ik zie niet hoe ik die variable in dat kaartje van pushbericht naar telefoon moet zetten.

Als je een push bericht stuurt naar je telefoon dan krijg je dit kaartje te zien:

Als je dan op de grijze tag drukt aan de rechter kant kan je daarna je tag opzoeken. Tag kan je dan vinden onder Better Logic.

Ik zie dat niet bij mijn kaartje ik heb nog versie 1.5.13, ik heb dit kaartje.

Oh ja en ook nog een stuk of 10 cijfers achter de comma, kan ik die ook beperken tot 2.

Zullen we eerst 1 doen?
Als je op 1.5.x zit werkt het hetzelfde, alleen de tags zitten ergens anders. :wink:
Klik op β€œtags” boven in je menu balk. Een dropdown verschijnt. Daar kan je je tag kiezen onder better Logic. Klik op de tag, houd hem beet en sleep hem naar je bericht.

En dit bedoelde ik met gokken. Je geeft zo weinig info dat wij moeten gokken of je op 1.5.x zit of op 2.0. Je geeft niet aan in je eerste bericht hoe je aan GemTemp komt. Dus wij moeten gokken. Sorry dat ik verkeerd heb gegokt door 2.0 kaartjes te posten.

Sorry helemaal mijn fout.

Ik had daar al gekeken maar niet gevonden, nu nog eens goed gekeken en gevonden, mijn vrouw zegt ook altijd moet ik komen kijken je vind ook niks haha.
Het werkt en ik krijg ook maar 2 cijfers achter de comma op de telefoon dus mooier kan niet.
En heel erg bedankt voor de goede hulp die ik dan toch krijg terwijl ik zo weinig info geef, petje af.

1 Like

Ik was iets te vroeg om te zeggen dat ik maar 2 cijfers achter de komma had, het was toevallig zo.
Dit is mijn berekening.
(temp1+temp2+temp3+temp4+temp5)/5 hiermee krijg ik dus die lange reeks getallen achter de komma, ik dacht dat ik het zo moest veranderen om 2 cijfers achter de komma te krijgen.
round((temp1+temp2+temp3+temp4+temp5)/5),2 maar helaas dit werkt niet wat doe ik nu fout, hoe moet de formule er dan uitzien.

round((temp1+temp2+temp3+temp4+temp5)/5),2
Word:

round((temp1+temp2+temp3+temp4+temp5)/5 , 2 )

Dank je wel Rocodamelshe stomme fout van mij ik had de formule even goed maken.