[APP] Ziggo - Connect your Mediabox Next with Homey

Hier werkt ook alles weer. Ik heb wel Homey moeten resetten alvorens alles weer werkte.

Helaas, te vroeg gejuicht. Nadat gisteren alles het weer deed, vanmorgen niet meer. Weer time out op de media ox en geen reactie op de app,:frowning:

Ik heb Athom weer op de hoogte gebracht.

1 Like

Dat was van korte duur vanmorgen werkte het weer niet.

Waardeloos

Waardeloos inderdaad. Athom en Ziggo moeten gewoon eens gezellig met elkaar gaan praten. Ik had net alle routines hersteld, want als je app verwijderd zijn ze om zeep. Was blij dat het weer werkte, maar helaas maar voor 1 dag.,:sob:

Weet iemand of er nog acties lopen om het weer werkend te krijgen?

Ik heb het weer gemeld bij Athom

Vandaag ook maar een melding gemaakt bij Athom support

En hier het antwoord,

Megan (Athom)
29 februari 2024, 11:14 GMT+1

Hoi Peter,

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met onze ondersteuning en dat u dit probleem heeft gemeld. Onze excuses voor het ongemak!

Dit probleem met de Ziggo-app is al door andere gebruikers gemeld. Ik kan geen garanties geven over wanneer dit probleem zal worden opgelost, maar weet dat het is doorgestuurd naar ons ontwikkelingsteam en wordt onderzocht. Het lijkt erop dat een update van Ziggo’s kant voor problemen heeft gezorgd in onze Ziggo app, wij hopen dit probleem zo snel mogelijk op te lossen!

Nogmaals bedankt voor uw input en voor het melden van het probleem, wij stellen het op prijs!

Voorlopig is dit alles wat ik voor je kan doen, daarom sluit ik je ticket. Als u aanvullende ondersteuning nodig heeft, kunt u uw ticket opnieuw openen door deze e-mail te beantwoorden.

Ik wens je een fijne dag en veel plezier met Homey!

Blijft vreemd dat het out of the blue ineens een paar dagen heeft gewerkt weer zonder update van de app…

Versie 5.08 van Ziggo komt eraan. Fingers crossed

Helaas :disappointed_relieved:

Hier ook niet werken het met versie 5.08.

Hier ook niet met versie 5.08. Het “pikante” detail is, dat het met Home Assistant wel werkt. Ook al met versie 5.07. Vóór Homey was ik bezig met Home Assistant. Dat heb ik nu via de Home Assistant Community app gekoppeld aan Homey. Nu kan ik in ieder geval de Mediabox Next weer aan -en uitzetten via een flow.

Wellicht dat je dit nog bij Athom kunt melden…

Ik zet de mediabox voor het slapen uit met een slimme stekker en met wakker worden gaat ie weer aan, dus dat is het probleem niet hier. Kun je met HA ook de kanalen kiezen?

Athom reageert vandaag als volgt op mijn vraag wanneer ze het gaan oplossen.

Mar 14, 2024, 10:29 GMT+1

Hi Alex,

Bedankt voor je reactie.

Het issue heeft wel degelijk te maken met een update aan de kant van Ziggo. Ik kan helaas geen uitsluitsel bieden als het gaat om wanneer dit issue wordt gevonden en opgelost, maar weet dat het in de juiste handen is en het alle aandacht krijgt die het verdient. Wij hopen dit probleem zo snel mogelijk te kunnen oplossen.

Voor nu is dit alles wat ik voor je kan doen, daarom sluit ik nu je ticket. Mocht je aanvullende support nodig hebben kun je je ticket heropenen door te antwoorden op deze email.

Ik wens je een fijne dag en veel plezier met Homey!

Ik vind het gewoon alleen al bijzonder dat een ticket wordt gesloten terwijl het niet is opgelost.
Geduld is blijkbaar ook hier een schone zaak want mijn eerste melding dateert van 24 januari.

Heeft geen prioriteit denk ik

En de zenders opzetten? Kan dat ook via HA?