[APP] Ziggo - Connect your Mediabox Next with Homey

Bij mij stopte de werking na een herstart van mijn modem🤔

Ik heb gisteren (30-01-2024) onderstaand bericht van Athom ontvangen:
Het lijkt er op dat sinds 5.07 er inderdaad wat issue zijn met de Ziggo app. Development is ondertussen de App al aan het doorlopen, hopelijk kunnen ze zo spoedig mogelijk een fix voor dit issue uitrollen.
Athom refereert dus wel degelijk naar de update van de Ziggo Media Next. In mijn situatie kan ik mij daar wel in vinden.

Mooi dat is een goed bericht.

Hopelijk vinden ze het euvel snel. Ik vermoed dat Ziggo al wijzigingen in hun systemen had aangebracht voordat 5.07 compleet uitgerold was. De mijne stond immers toen nog op 5.06 dat had ik op aanraden nog extra gecheckt.

Hij staat hier nog steeds op 5.06

Ziggo next nu bij mij op 5.7 sinds vanmiddag

Hier ook op 5.07 sinds gisteren

Zijn er mensen bij wie de app nog wel werkt?

Hier niet

1 Like

Hier ook nog steeds niet,

1 Like

Bij mij ook niet.

1 Like

Het werkt weer vanmorgen tv aangezet door homey.

Hier niet. Er is ook helemaal geen update van de app geweest

Dan weet ik het ook niet, als wij smorgens koffie zetten en vermogen is groter dan 100 dan tv aan op nieuws rtl4, ik was verbaasd dat de tv vanmorgen aan ging op rtl4.

Hier nog een keer geprobeerd, maar het wil nog niet lukken! :face_with_raised_eyebrow:

Het werkt nog steeds vanmorgen.

Van zender wisselen ook?

Zal ik in het weekend proberen maar ik denk het in het weekend schakel ik om, als ik tv uitzet staat hij niet op rtl4 en smorgens zet homey hem netjes op rtl4 dus dit schakelen werkt ook.

Zo mooi geregeld had ik het ook. Helaas werkt het nog steeds niet. Zelfs aan en uitzetten met Homey werkt niet.

Een wonder de ziggo next app werkt weer zelfs zender wisseling

Hier ook! Zonder dat de app geüpdate is🤔.