Ik geef deze nog maar es een tikje omhoog.
Iemand de KPN 4K box (VIP5202) al aan de praat met Homey (anders dan IR)?
Ben bang dat er nog steeds geen API voor is
Mijn LG magic remote kan de KPN box wel besturen. Vergis ik me dan dat de besturingscodes wel te krijgen moeten zijn?
Edit, oh denk dat het IR is. Vraag me wel af als LG een werkende IR tabel heeft dan moet hij toch ook bij homey toegevoegd kunnen worden? Volgens mij staat de vip5202 er nog niet tussen.
Is er inmiddels al iemand die een oplossing heeft om de VIP5202 te bedienen via homey? De LG-tv reageert prima op volume etc, maar kanaalwisselen loopt via de VIP. Als de AB beide kan aansturen via bluetooth, dan zou Homey het toch ook moeten kunnen?
Ha Martijn, is het inmiddels al mogelijk om de kpn android box aan te sturen met Homey? Ik zie tegenwoordig bij de dashboards dat mensen knoppen hebben met alle zenders, dan moet er wel een link zijn toch?
@Henny_Housekeeping geen idee. Ik heb geen KPN mediabox
Henny, pssst: Android TV App for Homey | Homey
Werkt prima met Youfone (zelfde als KPN) Android tv box.
Voor hen die een KPN 4K mediabox hebben (de Arris VIP5202); die is i.p. aan te sturen via IR als je daarbij de Arris VIP2952 kiest.
Probleem is alleen dat Homey elk signaal 2x verstuurd. Dus kies je 4, verstuurd ie 4 en nog es 4.
In de instellingen kun je een aantal herhalingen kiezen, maar minder dan dit gaat niet.
Heb een ticket bij Athom lopen hiervoor, als ik daar meer op hoor zal ik het melden.
Zou op te lossen moeten zijn, zou je zeggen… ![]()
Kijk eens aan, dankjewel. Maaaaar hoe koppel ik dit dan aan mijn tv box? Ik kan alleen een afstandsbediening toevoegen, en dat werkt niet
Heb het al gevonden, bedankt voor de tip
Ik krijg op het 2x versturen van IR signalen deze reactie:
En meteen “opgelost”. Lijkt me wat kort door de bocht, @Doekse, @Robin, @Emile?
Met de komst van een nieuwe ontvanger nu wel eindelijk de aansturing op zenders en dergelijke?
https://nl.hardware.info/nieuws/67427/kpn-start-in-oktober-met-uitleveren-android-tv-settopbox?utm_source=dlvr.it&utm_medium=social
Iemand hier al mee kunnen testen?
“…is gebaseerd op een gesloten versie van Android TV. Voorlopig hebben we nog geen specificaties van de ontvanger.”.
Er is dus nog bar weinig bekend van wat er met het ding mogelijk is. Maar “een gesloten versie” voorspelt niet veel goeds.
Ondertussen wordt de box Arris VIP5202 geleverd en werkt deze op basis van bluetooth. Iemand al geprobeerd hem via Homey aan te sturen?
@moderator Dit topic overlapt met App voor KPN mediabox VIP5202 - #27 by Koert_Walraven . Misschien beter samenvoegen en dan KPN VIP5202 toevoegen aan de titel?
Ja, lijkt me nog steeds een goed idee.
Kan een van de moderators dat kunnen doen mss?
(@Dijker @Caseda @Doekse)
De Arris VIP5202 wordt nog steeds veel gebruikt door KPN klanten…
Gedaan!
Wellicht iemand de afstandsbediening al kunnen clonen met de nieuwe feature van Athom? Heb het zelf zonder succes geprobeerd.
Dat is enkel voor 433MHz signalen, Harm.
Niet voor IR of Ble