Hello, sorry for the late response. It is possible, but I will not make any promise for any date, since my spare time is pretty filled up with other activities. I have started on it a few weeks ago though.
Yes, that sounds great! Hope you will find some time and that you succeed! Have a nice day! ![]()
Any progress with the support for Telldus pet safe motion detector?
Hi, sorry, not much progress lately. Might find some more time these coming days and weeks. I am lacking images, icons and some more. And I will need someone (you?) to test it since I donât have the sensor myself.
Hi, yes I could help you test it with my sensor. Just let me know what I can do.
@Niklas70 - Ready for testing here: https://homey.app/a/com.telldus/test/
Please let me know if anything doesnât work or seems off.
Is it ok if i write in swedish?
Jag har nu installerat test versionen av appen.
Och jag följde instruktionerna för att lÀgga in den, och punkt 1 och 2 gick bra, men sen kom meddelandet:
OkÀnd Z-wave enhet tillagd
Enheten har lagts till som en okÀnd z-wave enhet eftersom det för nÀrvarande inte finns nÄgon kompatibel Homey-app tillgÀnglig.
BegÀr officiell app.
SÄ den Àr inlagd men inte som en larmsensor, blev en on/off knapp pÄ den i Homey, men den kan man inte anvÀnda.
Kan du gÄ inn pÄ enheten som ble lagt til og finne de tre ID-ene du finner helt nederst under innstillinger?
I tillegg om du kan gÄ inn pÄ appen sine innstillinger og lage en diagnostikkrapport?
Med vennlig hilsen
Yngve
Diagnostik rapport Àr skickad: b54af63a-4934-4fd0-9ccd-01752e6c1b41
Och bifogar en bild pÄ ID, hoppas det blev rÀtt.
Takk, jeg kan se at ManufacturerID er noe annet enn jeg fant i dokumentasjonen, sÄ det er nok Ärsaken.
Da mÄ jeg endre pÄ den fÞr det vil fungere. Jeg ser pÄ det ved fÞrste anledning og pusher ut en ny versjon.
Mvh Yngve
Ja det Àr bara att Äterkomma nÀr du vill att jag ska testa igen ![]()
Takk, det skal jeg, men er pÄ jobbreise frem til fredag, og min jobb-pc tillater meg ikke Ä kjÞre programvaren jeg trenger for Ä publisere pÄ nytt. Det er en enkel fiks og den vil vÊre klar torsdag kveld eller fredag formiddag mest sannsynlig.
Da er det klart for Ă„ teste ny versjon @Niklas70
Ja nu gÄr den in som Telldus Z wave. Men den visar tyvÀrr inga vÀrden för nÄgonting eller reagerar pÄ rörelse, se bild.
La du den inn pÄ nytt?
Kan du fjerne den og legge til pÄ nytt og deretter lage en ny diagnoserapport?
Ja jag tog först bort den sen la jag in den pÄ nytt.
Jag skickar en rapport inom kort.
HÀr Àr senaste rapporten
eb285479-685d-4fce-9dab-2f8355c0ab49