[APP] Nibe vÀrmepumpar

Bra jobbat med appen ser det ut som - jag testar gÀrna!

FÄr det inte att funka. Funkar F730?
FÄr inte frÄgan att logga in pÄ MyUplink nÀr jag skall lÀgga till en ny enhet via appen.

Har du iPhone?
Har mÀrkt att man mÄste stÀnga av innehÄllsblockerare för att fÄ upp inloggningen.

Hej!
Kul! Just nu vÀntar jag pÄ officiellt slÀpp. Men tack ÀndÄ! Uppdaterar dig nÀr den Àr tillgÀnglig :slight_smile:

Den Àr förhoppningsvis snart slÀppt! Jag sÀger till dÄ sÄ kan du installera :slight_smile:

SpÀnnande. Jag vill gÀrna veta nÀr det gÄr att prova.

Absolut!
Athom verkar vara riktigt lÄngsamma pÄ att godkÀnna appen. Men Äterkommer

Athom verkar slöa. Kan jag stöta pÄ nÄgonstans sÄ sÀg till.

Ja verkligen!
Men det verkar som att de inte vill godkĂ€nna en app som har samma namn som en annan app. SĂ„ de försöker kontakta utvecklaren av den appen nu för att se om han fortfarande utvecklar pĂ„ den

Suck
 Tack för tĂ„lamodet!

Äntligen Ă€r den publicerad. HĂ€r Ă€r lĂ€nken:

Hej,

Jag har inga problem med att installera appen eller att koppla mitt konto, men appen verkar inte polla nĂ„gon data alls? Är det nĂ„got jag missar?

Jag har ett liknande problem. De flesta vÀrden uppdaterades nÀr jag la till pumpen (Nibe F730), men har inte uppdaterats sen dess. Jag har sen tidigare appen Nibe MyUplink installerad och i den uppdateras vÀrdena.

Nibe vÀrmepumpar:

Nibe MyUplink:

1 Like

Jag vill börja med att tacka @KeystoneJack för initiativet och allt arbete.

Jag vill dessutom vara tredje pÄ bollen. :slight_smile: Jag upplever samma sak som Oppanang. LÄt mig veta om du @KeystoneJack vill ha diagnosdata och hur du i sÄ fall vill ha den levererad.

Återigen tack för initiativet och jobbet du gör!

1 Like

Intressant!
Kan ni alla ta och skicka diagnosrapport?
Jag antar att det Àr nÄgot vÀrde som försöks sÀtta utan att det finns. Borde vara lÀttlöst :slight_smile:

@Pantera_Ruber @Oppanang @Niclas

21e73631-d3c7-4e91-9de1-8e870c164620

127cbbae-dfa6-47b9-90bb-01ee016bbfb2

Tack bÄda tvÄ!
Hittade felet och löser det ikvÀll :slight_smile:

2 Likes

SÄ, jag har kollat pÄ det och har förhoppningsvis en fix.
Ni kan testa test versionen med fixen hÀr:

Återkom gĂ€rna med feedback :slight_smile:

Verkar fungera :slight_smile:. Ser dock nu i Insights att det började komma in data efter en omstart av Homey i morse. Men det fungerar sÄ klart med den nya versionen med.

Tack!
Niclas

30818abc-b5f8-4895-b4a7-fbaabf16015c

Testar nya versionen. So far no luck. Jag har inte premium abonnemang, sÄ om det behövs sÄ bör du ignorera mina Äsikter. :slight_smile: