Afwezig in Homey app werkt niet met iphone

Goedenavond,

mijn vriendin heeft een iPhone met de homey applicatie, Maar wat bij mij wel goed werkt dat je ziet dat ik afwezig ben of aanwezig.
Dat werkt niet met haar telefoon, ze is dan ook altijd aanwezig. Waardoor bepaalde flow’s niet werken :frowning:

ik dacht dat het instellingen waren in haar telefoon maar de homey app heeft alle rechten (zie printscreen)
image

Wat doe ik verkeerd ?

Staat de toegang tot locatie ook aan? Via Instellingen → Privacy en beveiliging → Locatievoorzieningen (AAN!) → scroll naar Homey. Wat staat er bij ‘Sta toegang tot locatie toe’?

Goedemiddag,

ik heb gekeken maar locatie voorziening staat idd aan (in het algemeen).
Maar dan kan je daaronder de applicaties bekijken en daaronder staan een hele applicaties die wel niet of bij gebruik applicatie.
Maar de Homey applicatie staat daar niet tussen en kan ik dan ook niet aanpassen verder daarin.

mvg
Andre

Hallo Andre,
1,Je vriendin moet een eigen account hebben. (niet op haar telefoon de app inloggen met jou gegevens.)
2, dan moet zij met haar telefoon op de Homey app met haar gegevens inloggen en naar instellingen en locatie gaan, daar zet je de locatie gegevens aan.
3 nu kun je naar de instellingen van iOS gaan, privacy en beveiliging, locatievorziyning, nu staat de homey app er wel bij.
groetjes Ruud

Precies dit heb ik ook maar lees in onderstaande bericht geen oplossing helaas, werkt het ondertussen bij jou wel?