Advanced flow maximum startkaarten?

Uit de presentatie begreep ik dat het er ongeveer op neer kwam dat als je het kunt verzinnen kan je het maken met Advanced flow. Gisteren dus mee aan de slag. En na een uur of twee bouwen en testen (stap voor stap) Had ik vind ik zelf een flow voor mijn klimaat regeling waar alles in zat. Tussendoor diverse keren opgeslagen anders is je werk misschien voor niks als er iets mis gaat. Maar lang verhaal kort, ik kijk nadat ik even andere flows bekeken heb weer naar mijn advanced flow. Heb ik de versie van dat ik ergens op de helft was. (Was toch echt opgeslagen) Dat brengt mij bij de vraag zit er een maximum op het aantal startkaarten dat je kunt gebruiken binnen één advanced flow?

Niet tot zover ik weet.
En met de Advanced Triggers App | Homey heb ik op sommige AF toch behoorlijk wat Wanneer kaarten.

Maar misschien dat bijv. @Jero hier antwoord op kan geven?

Hmm, opnieuw beginnen dan maar. Nu geoefend, dus sneller klaar. :yum:

Wat ik dan zo verzinnen kan is dat de sessie dan verlopen moet zijn. Ik ben tussendoor gaan eten en dan zegt mijn Mac op een gegeven moment ik ga even een tukje doen. :sleeping: Volgende keer dan flow opslaan voor je gaat eten. En dan eerst weer open voor je verder gaat.

Dit probleem herken ik wel…
Voor heropenen (en zeker als je met meerdere computers edit) eerst ff op F5 drukken.

Ook als je in AF editor een variabele aanmaakt, zal je die (nog) niet kunnen gebruiken, tot je F5 drukt. Reeds ingediend als bug maar nooit een reactie op gehad.

Een aangemaakte variabele kan ik op een Mac / Safari direct gebruiken. Nu ik het weet is het ook niet zo groot probleem. Gewoon je werk even opslaan voordat je even wat anders gaat doen.

Haha, ja ik heb in t begin wel eens 3 x een variabele aangemaakt die onvindbaar bleef, totdat ik dacht, laten we eens refresh doen.