AC CLOUD app Mitsubishi Heavy

Hoi Davy,

Dank je wel voor je bericht.

Ik heb de app gedownload dan kan ik een airco selecteren.

Maar dan moet ik een ip adres van het apparaat invullen.

Opgezocht in mijn router maar dan geeft hij de melding pair sessie mislukt.

Hoe heb jij het voor elkaar gekregen?

Groet Floris

Hij werd automatisch gevonden bij mij. En 1 heb ik op de gok moeten toevoegen.



Dan krijg je denk ik deze 2 te zien ?
En je gebruikt de ac cloud app ?

Goedemiddag,

Ik krijg inderdaad eerst het logo mh-ac wifi.

Als ik daar op klik moet ik het ip adres van het apparaat invullen maar dat werkt niet.

Ik gebruik de AC Cloud app.

Groet Floris

Beste Davy,

Het is gelukt !!! Thx voor de super tip.

Dus iedereen met de AC Cloud app kan dit toepassen.

Groet Floris

Graag gedaan, hoe heb je het nu voor elkaar gekregen?

Ja dat denk ik wel dat het voor iedereen zou moeten lukken natuurlijk weet ik dit niet zeker.

Ik had niet goed gekeken in mijn router.

Je kunt dus alle airco’s handmatig toevoegen d.m.v. ip adres van je airco unit(s).

En dan voegt hij ze automatisch toe.

Hele mooie toevoeging en veel beter als de ac cloud app, en eindelijk flows maken.

Ah oke, fijn om te horen. Jaa inderdaad is nu leuk om met flows te maken succes ermee

Bij mij gaat het toevoegen van de airco in de intesis app goed op basis van het ip die ik uit mijn router heb geplukt. Maar vervolgens krijg ik de melding dat username en password verkeerd zijn. Ook na meerdere keren aanpassen ervan en de wetenschap dat dit 100% correct is.

Iemand bekend met dit probleem en evt. Oplossing?

Heb je geprobeerd inlog admin w8 admin ?

Dat werdt bij mij automatisch gekoppeld. Je gebruikt ook de ac cloud app en dan de intenis app in homey?

Ik gebruik de airconwithme app op android. Wachtwoord default (admin/admin) werkt helaas niet. Ik ga straks de wifi module en app resetten, kijken of het dan wel werkt.

oke, ik zelf gebruik de ac cloud app op android. misschien via de ac cloud proberen en dan verbinding maken met de intenis. wel raar dat die hierom vraagt. ik heb het zelf niet gehad. het was bij mij ip adress invullen en ik had meteen connectie.

Opgelost!

Wifi module gereset met het fysieke knopje. Ac cloud app geprobeerd, maar deze gaf een foutmelding bij het invoeren (en scannen) van de installatie code.

Airconwithme deed het in 1x en nu werkte ook meteen de integratie met homey …zonder het ww aan te passen.

Bedankt voor de hulp.


Ik krijg elke keer deze melding weet iemand hoe dit op te lossen is?

Groeten Erwin