Goedemorgen,
Als ik wijzigingen wil doorvoeren via de webbrowser (chrome, edge) krijg ik de melding “invalide parameter”.
Dezelfde wijziging via de app is geen enkel probleem, iemand een idee wat hier misgaat?
Homey Pro
Goedemorgen,
Als ik wijzigingen wil doorvoeren via de webbrowser (chrome, edge) krijg ik de melding “invalide parameter”.
Dezelfde wijziging via de app is geen enkel probleem, iemand een idee wat hier misgaat?
Homey Pro
Niet iets waar je als gebruiker wat aan kunt doen. Melden bij Athom dus.
Je geeft niet veel informatie over welke wijzigingen het betreft en op welke plek je ze maakt. Echter, als dezelfde wijziging in de mobile app wel werkt, maar niet in de web app, dan klinkt dit als een bug. Ik stel voor dat je dit meldt bij Athom support.
Een voorbeeld waarbij het misgaat is als ik i.p.v. “vermogen totaal” de “export Piek” wil zien bij het betreffende apparaat,
Bij apparaten selecteer je het apparaat, de Plugwise P1, vervolgens instellingen en daar kan je de statusindicator wijzigen …dat slaat hij niet op en komt met de foutmelding.
Vanuit de app geen probleem om de wijziging te maken.
Ik heb een zelfde melding als ik in de instellingen van m’n Sonoff tempsensor de temperatuurcompensatie aan wil passen een errormelding en vervolgens is de wijziging wel gewoon opgeslagen.
Andere Statusindicator van m’n Frient of Shelly stekker, idem, alleen wordt de wijziging niet opgeslagen…
Bij een AVD idem.
Bij Firefox op eigen PC en werklaptop, op de werklaptop ook in Edge…