Hoe krijg ik bij schakelaar dat gele bolletje ernaast. Ik vind de instellingen niet. Het is me ooit gelukt, maar vind het niet meer. Alvast bedankt.
Selecteer bij het maken van het virtual device het type “Lamp”
Ik raad je aan om je prive gegevens te verwijderen…
Bedankt, zijn per ongeluk via mail meegekomen.
