Vattenfall stadsverwarming slimme meter(=Warmtelink) uitlezen/koppelen?

Beste Homees,

ik heb vorige week een brief gekregen van vattenfall dat ze bij miij (in 036) begin september onderhoud aan de stadsverwarming onderhoud will gaan uitvoeren en daarbij ook een slimme meter voor de stads verwarming, door hun [ warmtelink ] genoemd, willen plaatsen voor de mogelijkheid om het on de toekomst eens in de maand automatsch te kunnen uitlezen.
De werkzaamheden zouden door Feenstra gebeuren.

(als ik daar later nog eens expliciet voor toestemming verleen). (Plaatsen/instaleren is dus niet gelijk aan metteen ook toesteming verlenen tot deze mogelijkheid/handelswijze.) er stta allen dar e nog wat plaats in de meterkast nodig is en een vrije stroomaansluiting.

Geen verdere specs of info in de brief.

Dus heb ik Feenstra gebeld voor meer info / specs van het warmetlink kastje maar die konden mij ook niets meer vertellen erover maar wel een (020) telefoonnummer van de planner/coordinator bij vattenfall geven en die kon me bij het terugbellen alleen vertellen dat er in het warmetlink-kastje een simkaartje en een usb poort zat.

Mijn vragen zijn eigenlijk erop gericht of ik zoals nu via de P1 poort (plugwise P1) nu wel via de vermeende usb poort ook zelf de waarden zal kunnen uitlezen/koppelen aan mijn SmartHome(=Homey Pro nu (overweeg wel nu Homeassistant)).

Zie ook het plaatje van pagina 4 van deze pdf : https://www.vattenfall.nl…l-information-leaflet.pdf

Die pdf lijkt gedeeltelijk op mijn brief resp. is uitgebreider met info maar geen specs. technische info over de warmtelink.

Ik besef me dat dit een jaar na je vraag is, maar heb je toevallig dit al gezien en overwogen? WarmteNet WiFi Gateway voor stadsverwarming van Eneco, Nuon en Vattenfall - SmartGateways.nl