Spørsmål/hjelp ang. EMI Norwegian HAN

Kjøpte en EMI Norwegian HAN fra Frient. La den til Homey og alt virker som det er ok. Det jeg lurer litt på er at når jeg går inn på «avansert» på enheten får jeg opp «meter information» med flere ting som skal fylles ut. Se bilde. Kan feltene stå tomme eller er det noe som må fylles ut og eventuelt hvor finner jeg den informasjonen?

På forhånd takk for hjelp!

Thomas

Mener den henter info selv for de tomme feltene. Om du trykker inn på feks voltage multiplier, kan du i det hele tatt skrive inn noe der, eller er det blokkert for skriving?

Takk for svar. Jeg prøvde selvfølgelig ikke å skrive noe inn der og det var ikke mulig som du sier. Men feltene er ikke fylt inn med noe automatisk. Er det noe som den egentlig skulle gjort av seg selv?

Har også tomme felt på enheten der den viser info om faser osv. Se bilde. Vet du om det er noe jeg må gjøre for å få det til å vise riktig?

Da vet ikke jeg mer. Viser den watt etc ok?

Hvis ikke, så er HAN port ikke åpnet… da må du be nettselskapet ditt å åpne den.

Ok. Prøvd å søke litt rundt på nett men finner ikke noe svar. HAN port er åpnet så det skulle være i orden. Den viser også effekt «watt» og total energi brukt som viser det samme som står på måleren.

Takk for at du prøvde å hjelpe!