Sonos TuneIn station starten met Google Assisant

Ik wil mbv een spraakcommando een Radio station starten.
Ik heb een virtuele schakelaar Radio 3 aangemaakt. Vervolgens een flow aangemaakt die op het aanzetten van de schakelaar triggert.
In de flow start ik TuneIn station Radio 3 op mijn Sonos Bram.
Vervolgens wil ik de virtuele schakelaar weer uit zetten.
Als ik nu Het Google Radio 3 Aan zeg wordt Radio 3 gestart op de Sonos Beam maar het vervolgens weer uit zetten van de schakelaar werkt niet.
Iemand enig idee waarom?

Beetje een domme vraag misschien, maar heb je eraan gedacht om ook een flow te koppelen aan het uitzetten van de virtuele schakelaar, die Radio 3 pauzeert/stopt?

IK heb de Homey versie en de App versie geprobeerd. Ik gebruik de schakelaar, de knop versie werkt niet met Google Assistant zover ik kan nagaan.
Als ik dus het Radio 3 Aan commando geef wordt Radio 3 gestart op mijn Sonos Beam.
Daarna zou de schakelaar weer naar uit moeten gaan, maar dat gebeurt dus niet.


Wat hierboven al wordt gezegd: maak tweede flow “als radio 3 uit” dan “stop Sonos”. En verwijder je laatste regel uit deze flow…

Ik gebruik de Radio 3 schakelaar om met Google Assistant Radio 3 aan te zetten.
Ik gebruik het commando Radio 3 aan en dat werkt.
Als ik Radio 3 schakelaar op aan laat staan kan ik dat maar 1 keer doen.
Dus wil de de schakelaar weer uit zetten en dat werkt dus niet. Het is dus niet de bedoeling dat Radio 3 op Tunein gestopt wordt.
Ik heb dus voor verschillende zenders schakelaars om ze af te spelen .

OK, dan heb ik je vraag verkeerd begrepen. De flow die je hebt zou gewoon moeten werken. Zou het kunnen dat je per ongeluk 2 virtuele schakelaars hebt (genaamd Radio 3), waarbij je in het ‘dan’ gedeelte mogelijk niet de juiste hebt geselecteerd?

Ik zou de schakelaar even anders noemen, zodat je zeker weet dat je de juiste hebt (Radio 39 ofzo). En dan in de flow de twee cards verwijderen en opnieuw toevoegen.

Iets anders kan ik op dit moment niet verzinnen.