Shelly PM 1 mini switch

De Shelly switch heeft 14 dagen prima gewerkt. Na een firmware update laat hij het afweten. Ik heb hem uiteindelijk verwijderd en opnieuw proberen toe te voegen aan Homey, zonder resultaat. Ik heb nauwkeurig de gebruiksaanwijzing gevolgd geschreven door de maker van de homey Shelly app (Phuturist). Homey vindt hem wel, maar iedere poging eindigt met:
Error: het verzoek is mislukt omdat het Shelly apparaat niet op het verzoek heeft gereageerd
In de app op de Android telefoon werkt hij prima.
Aan het einde van het foutbericht staat: http://192.168.178.196/rpc/Shelly.GetConfig
Heb Homey en de schakelaar diverse keren gereboot, zonder resultaat.

Heeft iemand enig idee waar ik moet zoeken?

Waarom stel je je vraag niet direct in het Shelly topic van Phuturist? Tenzij Engels een uitdaging vormt natuurlijk.

Ja dat zou ik kunnen doen Peter, maar ik ben een beetje klaar met Shelly. Ik heb het hele verhaal van Phuturist afgewerkt. Alles staat goed in mijn netwerk. Dat klopt ook, want oorspronkelijk heeft alles perfect gewerkt. Ik heb de smart schakelaar verwijderd en een zigbee schakelaar van Sonoff geïnstalleerd. Die werkt perfect. En ik wou het hier maar bij laten.