Hallo, ik bedien mijn gordijnen met een Shelly 2.5 wifi schakelaar. Kan iemand mij vertellen welke shelly ik in de app moet kiezen? er staat nl geen 2.5 bij. Alvast dank.
Dank je, ga ik proberen.
Je kunt in de Homey-app meestal de Shelly 2 of Shelly 2PM selecteren, omdat de 2.5 vaak onder dezelfde integratie valt. Zorg er ook voor dat je firmware up-to-date is, anders wordt hij soms niet correct herkend.
Dank. De ‘ elke shelly wifi apparaat’ herkende hem niet. Ik ga dit proberen.
Welke Homey Shelly-app gebruikt u?
De app met de blauwe cirkel met het woord Shelly erin, versie 3.63.1
Oké, dit is de juiste app. Hetzelfde ontwikkelteam heeft namelijk een nieuwe Homey Shelly-app uitgebracht, maar die bevindt zich momenteel nog in de testfase en ondersteunt slechts een klein deel van de apparaten:
Met de app die u gebruikt, zou u alle WiFi Shelly-apparaten moeten kunnen koppelen via “Elk Shelly WiFi-apparaat”. Er is geen andere mogelijkheid.
Als u problemen ondervindt, raadpleeg dan het eerste bericht in het officiële app-onderwerp:
(Vertaald met Deepl . com)
Dank je wel. Dat ga ik op mijn gemak doornemen en uitvoeren. Ik laat weten of het lukt.
Ik kwam er achter dat ik de shelly ooit heb geflashed met Tasmota, voor Domoticz. Dan is het logisch dat het niet werkt. Ik heb het nu met een script opgelost. Dat werkte.
Dank voor alle hulp.