Weet er iemand of deze schakelaar differentieert tussen een korte en een lange aanraking? Ik weet dat die schakelaar een whitelabel is van Sunricher en normaal die functionaliteit heeft. Nochtans staat dat niet specifiek vermeld op de Robb smarrt app van Homey. Heeft iemand daar ervaring mee?
Wel, ik heb hem nog niet. Ik wou eerst weten of de functie erin zat of niet (vandaar de vraag).
Ik vraag mij nu vooral af wat het verschil is tussen dit
en dit
want het lijkt hetzelfde, alleen anders benoemd.
“Knop is ingedrukt” is letterlijk dat 1 van de knoppen ingedrukt werd.
Bij “Scene [selecteer actie]” moet je denken aan het “soort” van indrukken, bv:
kort
lang
dubbel
...
Tenminste, iets dergelijks zou tevoorschijn moeten komen als je in dat vakje tikt of klikt.
Geen idee wat er bij [Selecteer de groep] tevoorschijn zou moeten komen.
Allereerst welkom op de Homey Community!
Lees de Welcome to the forum! post hier om er zeker van te zijn dat je op de hoogte bent van de forumregels.
Welkom op het forum
Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.
Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.
Ik heb deze net klaar gemaakt, dimmend en gewoon aan/uit. Dit is samen met de innr dimbare lamp. Werkt erg goed. Is even een werkje om de advanced flow te maken maar je kan er helemaal je eigen gevoel aangeven. Ik vind de schakelaar ook een mooi uiterlijk hebben, zeker voor dat geld
Het lijkt erop dat het dus inderdaad kan, 16 aanstuurbare functies per schakelaar (jammer dat het Chinees is, ma bon…)
Deze schakelaar kan bevestigd worden met een meegeleverde dubbelzijdige tape? (ik dacht dit gelezen te hebben maar ik vraag het graag nog eens na).
@Roel_Van_Eyken Even een rectificatie van mijn kant. Hoe ik erbij kom weet ik niet maar ik had gekeken naar de lange 8 knops afstandbediening. Dus een ander model.
Maar de beschikbare kaarten zijn wel zo als ik had beschreven in een paar posts hierboven.
Excuses hiervoor.
Het lijkt erop dat de door jouw bedoelde afstandbediening rechtstreeks op een Gira frame kan worden gemonteerd.
Ik heb eigenlijk helemaal geen idee wat een gira frame is. In ieder geval moet het voor mijn use case met dubbelzijdige tape aanbrengbaar zijn om voor mij de doorslag te geven.
Gira is een merk van schakelmateriaal. Oa je lichtschakelaar.
Mijn lichtschakelaars zijn Niko’s.
In ieder geval maakt het zo niet uit. Ik wil geen lichtschakelaar plaats gebruiken hiervoor. Ze zouden de bestaande lichtschakelaars moeten vervolledigen in functie.