Ring Doorbell snapshot

Ik heb met de nieuwe app m’n Ring Pro toegevoegd. Als ik handmatig de flow (grabber) test haalt ie keurig de snapshot op en stuurt deze vanuit de tweede flow naar m’n telefoon. Echter als ik aanbel gaat er geen ‘alarm’ af bij het apparaat, dus daardoor wordt vanuit het aanbellen de flow niet getriggerd. Wat kan ik fout doen dat Homey die alarmen niet binnen krijgt?

Ik neem aan dat de Ring meldingen in de app op AAN staan

In Ring zelf? Uiteraard!

En komt er een Algemeen Alarm binnen als er gebeld wordt?

Nee, die komt dus niet binnen… en ook geen beweging…

EDIT: Homey restart heeft ook geen effect gehad

@denniedegroot Zou jij weten hoe het kan dat ik mijn apparaten wel te zien krijg maar geen alerts door krijg?

Heel vreemd, ik heb een Doorbell Pro en Ring Indoor Cam, beiden werken prima samen met Homey.

Flow delen! Is maar gokken hoe je het gedaan hebt zo

Ik wil met alle liefde de flows delen, maar ik denk dat je de voorgaande berichten niet begrijpt… er komt op apparaat-niveau geen informatie binnen wanneer er beweging is of aangebeld wordt, zie screenshot.

Wanneer ik de eerste flow (grabber) test (door in de flow-editor op ‘test’ te tikken), haalt hij keurig de snapshot op en stuurt de tweede flow automatisch de snapshot naar m’n mobiel, dus de flows werken wel.

Ok.

Ik dacht, laat ik als laatste optie de app maar eens volledig verwijderen en opnieuw installeren… Zelfs dat heeft geen zin gehad… Ik snap er niks van! Kan het zijn dat ik ergens in Ring mijn instellingen verkeerd heb staan?

Hoi Patrick, heb je hier al een oplossing voor gevonden ? Ik heb precies hetzelfde. Een erg mooie flow ,maar als je aanbelt ziet de Ring homey app dit niet als een algemeen alarm en word de flow dus niet getriggert.

met ring pro en homey pro werkt deze flow niet

en je hebt wel een andere flow om de beweging / generic alarm af te laten gaan om een snapshot op te slaan?

nee.
hoe zou dat moeten ?, de flow word wel in werking gesteld bij beweging of deurbel drukken maar geen snapshot beeld

Maar je hebt geen flow met: ALS beweging DAN haal snapshot op?

nee

Die heb je wel nodig. Die triggered deze flow.

See https://homey.app/f/8C2ijk

deze dus ? laatste kaartje toegevoegd voor snapshot

2 Likes