Phililp HUE

Ik heb diverse Philips Hue lampen in huis. Nu wil ik graag 's ochtends een andere scène selecteren dan in de avond. Ik heb al diverse opties geprobeerd in een flow, scène activeren voordat de lampen aangaan of nadat de lampen aangaan. Maar het is nog niet gelukt. Als de lampen aanstaan, kan ik wel met een virtuele knop de juiste scène aanzetten, maar dan moet ik nog een handmatige handeling doen. Kan iemand mij helpen of tips geven?

Ja dat kan. Als je eerst verteld of je de Hue via een bridge hebt gekoppeld aan Homey en je laat zien welke flow er dan niet werkt? Word weer gokken voor ons anders.

Ik zie de bridge niet bij de apparaten staan, deze heb ik wel. Mijn flow ziet er als volgt uit:

Maar ook de lampen dus gekoppeld via de bridge?
Dan moet je dit kaartje kiezen:

chrome_2019-02-26_20-59-26

En dit heeft niks te maken met “voordat de lampen aangaan” ofzow. Gewoon alleen deze

@Rocodamelshekima De lampen zijn gekoppeld via de bridge, maar de bridge zie ik niet staan in de app.

Je hebt het goeie kaartje al gevonden , staat in je screenshot. 2de van onderen. Ik snap alleen nog niet wat je bedoelt met

@Rocodamelshekima Ik bedoel wanneer ik een andere scene moet selecteren.