Namron trådløse brytere fungerer ikke mot hub

Hei. Noen andre som har opplevd at alle namron trådløse brytere med z-wave plutselig har sluttet å fungere? Det har skjedd her de siste dagene. Har litt lite lyst å sette opp alle på nytt…vet jo heller ikke om det hjelper hvis det er noe feil med software til Homey eller appen til Namron…

@Tarjei_Sunde ja, tipper det har noe med den siste firmwaren. Det var ikke lite de hadde endret ang zwave

13.2.1-rc.4 fiksa problemet her :slight_smile:

Samme problem. Kan du utdype hvordan du fikset det ?

Nå har “stabel” versjonen av 13.2.1 kommet, så er bare å vente til den er lastet ned.

Jeg ser at jeg har fått 13.2.1, men ser ut til å ha mistet kontakt med en Namron Z-wave dimmer og ser også ut som at flere z-wave termostater har mistet tilgang. 13.2.1 har løst problemene til alle her?