MCP AI Bridge topic request

Beste Danny,

Allereerst dank voor de geweldige MCP AI Bridge-app. Ik gebruik deze in combinatie met Homey en GitHub Copilot in VS Code, en dat werkt erg goed.

Ik vroeg me af of er plannen zijn voor ondersteuning van mobiele AI-clients, specifiek GitHub Copilot op iPhone/iPad. Het zou mooi zijn als gebruikers hun bestaande GitHub Copilot-licentie ook mobiel kunnen gebruiken om Homey-tools via MCP aan te spreken, zonder afhankelijk te zijn van een desktopomgeving.

Ik vermoed dat dit deels afhankelijk is van de mogelijkheden die Microsoft/GitHub bieden, maar ik ben benieuwd hoe jij hiertegen aankijkt en of je hiervoor kansen ziet in een toekomstige release.

Met vriendelijke groet,

Robin Gosselaar

Meld het in de app topic:

Daar leest de ontwikkelaar ook mee

Please ask in the appropriate topic as linked in the App store, or use the search to centralize questions about a specific App or device/brand.

This post is in the English category and is now closed and will be automatically deleted in 7 days to keep the forum clean as possible. If you have any problems with that please feel free to contact me or another moderator.