Kan Shelly i3 niet toevoegen

ik wil 3 Shelly i3’s toevoegen aan mijn homey, maar het lukt me niet om ze te installeren. ze zijn reeds zichtbaar op mijn eigen netwerk en homey vindt ze ook. telkens als ik een icoon moet selecteren loopt het verkeerd; of ik nu zelf een foto of icoon toevoeg of de standaard gebruik; stopt hij met verder installeren en blijf ik hetzelfde scherm hebben; nl: volledig wit scherm met enkel bovenaan de melding “selecteer icoon”. maar er is niks te selecteren! wat doe ik verkeerd? ik heb reeds de volgende dingen geprobeerd: de app heropstarten, homey heropstarten, app herinstalleren. Is dit een bug of doe ik iets verkeerd? Shelly app versie v3.0.51

Hallo Pieter ik heb dit nu ook heb jij het inmiddels opgelost en mag ik vragen hoe?

Je moet ergens klikken waar normaal dan [volgende] staat rechtsonder in de hoek. Het is een foutje in de UI geloof ik de knop bestaat wel maar is niet zichtbaar.

Follow the pairing instructions which will solve your issue: [APP][Pro&Cloud] Shelly

Dat lukte bij mij alleen wanneer je eerst de firmware van de Shelly Update. Dit kan via de Shelly app of via de webinterface van de i3. Geef het ip-nummer van de Shelly in je browser in en ga in dat menu naar update firmware.
Daarna kan je (kon ik) ze probleemloos toevoegen.

Het is gelukt na update device via de shelly app heb ik de i3 toe kunnen voegen