Kan inte skapa ändra eller ta bort Flows

Hej!

Har sedan ett par veckor fått problem med flows på en av mina pro23.

Det tar lång tid att öppna på WEB , klickar man på ett flow så kommer alla korten upp men linjerna tar ca 10 sec att visa, lägger jag till ett kort så tar det ca 10 sec innan det kan visas, försöker jag sedan spara så får jag tillslut en time out från systemet.

Gör jag samma med att skapa nytt advanced flow så beter det sig på samma sätt-

Försöker jag ta bort ett flow så får jag time out.

Samma sak i vanligt flow, skapa ett så kan jag lägga till kort men når jag trycker spara så försvinner korten och jag får error att jag inte kan spara ett tomt flow., ta bort = time out.

Exportera flow så fungerar det samt att importera flow fungerar men går inte sedan att ändra eller ta bort.

Öppnar jag flow i appen (apple) så kommer alla flöden upp, trycker jag + så hänger sig appen, klickar jag på ett flow så hänger sig appen. och även homey måste startas om med norsk reset.

Allt annat fungerar normalt, provat att ta äldsta backuppen men samma resultat då felet uppträtt under senaste månaden, alla typer av resetter är gjorda, flera datorer är använda och flera varianter på webläsare.

Support har jobbat på detta ärende de senaste två veckorna, men inget resultat, problemet här är att när man skall skapa diagnostikrapporten så blir det time out.

Någon som har upplevt detta , någon som har någon bra ide på lösning ?

Mvh Rune