Kaku deurbel sensor een soundboard aansturen

Beste,

Ik heb een deurbel sensor van klikaan en kan nu via een flows lampen schakelen of de draadloze deurbel van klikaan een melodie laten afspelen als er iemand op de voordeurbel drukt.

Maar eigenlijk wil ik bij mijn voordeur een mp3 geluid kunnen afspelen welke ik zelf kan aanpassen.

Bijvoorbeeld met Halloween een gil geluid en de lamp bij de voordeur rood laten faden in sterkte.

Met die lamp zal wel lukken, maar zit met dat geluid.
Is er een mini speaker die ik kan gaan aansturen waarin ik dan per seizoen een geluid in kan opslaan.

Nu kan dit met de nest deurbellen maar is een dure oplossing.
Heeft iemand een idee of is het mogelijk de geluiden in de klikaan deurbel ontvanger te tweaken naar eigen geluiden

Alvast dank voor het meedenken
Gr

Gebruik de app Soundboard

Casten naar een Chromecast Audio met een speakertje (niet makkelijk meer te vinden, worden niet meer gemaakt) of een Google Home mini? Is alleen niet waterdicht. wordt wel leuk als de buurkinderen gaan roepen: He Google, lichten uit!) :grinning:

Ik zet Homey met Halloween altijd bij de voordeur. (In een brievenbuskastje)
Succes gegarandeerd!

image

Dank voor de reacties, met dat soundboard werkt prima, zeker met gil geluiden.

Heb inmiddels een ring deurbel aangeschaft en geïnstalleerd
Nu ben ik aan het uitzoeken of ik de deurbel sensor van klikaan hiermee kan aansturen, via een analoge deurbel maak je een maak contact die beide draden van de sensor kortsluit en zo een signaal genereert

Bij de ring kun je de twee beldraden ook aansluiten, maar bij het indrukken heb ik geen doorverbinding

Nu heb ik ook de ring app bij Homey geïnstalleerd en als er gebeld wordt dan wil ik met dat signaal zaken gaan aansturen

Maar ik zie enkel iets met snapshot staan en een foutmelding met onjuist format.

Maar wil geen snapshot enkel een bel melding en hierop gaan acteren.

Heb de ring V2