INNR lampen via Hue Bridge -> aanzetten, even fel, dan dimmen ze naar juiste niveau

Ik heb een paar goedkope INNR lampjes gekocht een tijd geleden. Ik gebruik ze eigenlijk nauwelijks. Ik heb ze aan mijn Hue bridge gekoppeld. En via de Hue bridge app van Homey stuur ik ze aan.

Wat me opvalt is dat als ik ze aanzet, ze even op de volle 100% sterkte flitsen, en dan naar het juiste niveau dimmen. Als ik diezelfde lampen aanzet via de Hue app treedt dit issue niet op. Ook mijn andere lampen (Ikea, Hue en GU10 van INNR) hebben dit issue niet.

Herkent iemand dit verschijnsel? Zou een firmware update van INNR wellicht helpen?

Ik heb ergens gelezen dat Hornbach lampen een ongeveer zelfde “euvel” hebben. Dus andere lampen pakken zou ik zeggen :wink:

I have a house full of Flair viyu smart spots(HORNBACH) that I want to set up with homey pro. Can someone please tell me if this is possible? I read some things about issues in the past. Is there any option (via a Hur bridge or something like that? I need to be able to control the color for the gu10’s

Hoping someone can help me out. Thanks

Hey Rick, welkom.
Dit is een Nederlandstalig topic, zou je je post even willen editen en er Nederlands van willen maken?

Inhoudelijk, in mijn bericht boven je post staat je antwoord :crazy_face:
Ik bedoel, als E27 werkt, zal GU10 ook werken (ja dit is een aanname).
Ik zou gewoon zo’n lamp kopen, voorzichtig uitpakken, en werkt het niet, pak je 'm weer in en breng je 'm terug