Inbouwspots badkamer met geringe inbouwdiepte

Ik ben op zoek naar inbouwspots (IP44) voor in de badkamer met geringe inbouwdiepte. De standaard GU10 spots passen niet.
Ik wil de spots graag via de Homey of Hue bridge kunnen bedienen waaronder ook dimmen.

Alvast bedankt voor de hulp!

Misschien even bij INNR kijken.
Ze hebben heel ondiepe spots, weet niet of ze geschikt zijn voor badkamer.

Dank voor de tip. Deze zijn perfect qua inbouwdiepte, maar zijn helaas niet (spat)waterdicht.

Ik gebruik deze als een jaar of drie in m’n badkamer en ze bevallen prima:

4PCS Dimmable Waterproof LED Down lights 5W 7W 9W LED Downlight Warm white/cold white Outdoor Led Ceiling Lamp For Bathroom Bulb|led downlight|9w led downlightled ceiling lamp - AliExpress

Voor het dimmen zul je wel een aparte dimmer moeten aanschaffen, ik gebruiker er een fibaro dimmer voor.

ik haak even in want ik zoek ook een zelfde oplossing.

de link die je stuurt, die lampen moet je dus met een externe dimmer dimmen, kun je wel de temperatuur veranderen of is het gewoon 1 kleur? zo nee, is hier een app voor?

Nee, er is geen app voor en het is inderdaad maar 1 kleur/temperatuur. Maar ja, voor die prijs kun je ook niet veel meer verwachten :blush:

true :wink: bedankt voor de tip

In het plafond hoeven deze geen uitgebreide IP rating te hebben hoor. Tenzij je extreem wild in bad gaat…