Imperihome verbinden met Homey

Wie kan mij helpen ?
Ik wil met Imperihome Homey bedienen.
Op Homey heb ik MQTT (van Menno) en MQTT Hub (van Harrie) geïnstalleerd.
Met MQTT Explorer kan ik alle devices zien.
Afgelopen maand heb ik me ingelezen bij vershcillende forums, maar krijg het niet voor elkaar om Imperihome met Homey te verbinden.
Geprobeerd met een Synology DS211 met een Marvell Kirkwood processor, wordt niet meer ondersteunt.
Een Rasberry Pi aangeschaft, OpenHAB er op met ook een MQTT (?) en OpenHab kan alle devices zien.
Daarna Imperihome verbinden met OpenHAb, die zegt “0” devices.
Heeft iemand dit werkend gekregen en zo ja, hoe ? Liefst zonder Raspberry.

Het zou top zijn als onze homey “eindelijk eens” ondersteunt zou worden in Imperihome. Maar de kans daarop lijkt nog altijd erg klein. Ik lees vol spanning mee hier.

Let op met uitloggen als je imperihome gebruikt!
Het moederbedrijf is failliet en er ligt van alles uit bij ze, dus je kan niet meer inloggen als je uitgelogd ben

Hier wordt ik niet vrolijk van.
Heb op internet gezocht, kan negens vinden dat ze failliet zijn, maar kan inderdaad ook niet meer inloggen op hun website.

Oef, dat is niet fijn!

Een oude post weer eens opgepakt.
Het is me gelukt om Imperihome op een tablet te installeren, hoe lang het zal werken is nog even de vraag, blijkbaar lang omdat ik nu geen verbinding meer maak met de servers (die er niet meer zijn).
Ik heb de APK gedownload: “ImperiHome_Lite-3.0.10.apk”, deze geïnstalleerd. Dan naar menu/settings/General preferences en zoek daar een item die alleen in de Pro versie geactiveerd is, klik daar op en download de Pro versie.
Bij mij werkt het.
Maar dan nu, de koppeling met Homey, daar loop ik nog steeds vast. Is er iemand die Imperihome heeft gekoppeld met Homey ? Wie kan mij helpen…