Homeyscript om een apparaat instelling te wijzigen

Hallo allemaal,

Is het mogelijk om met homeyscript een apparaat instelling te wijzigen. Ik heb een virtuele camera aangemaakt. De URL wil ik kunnen wijzigen afhankelijk van tijd of flow.
Dat kan dus niet met een flow. Weet iemand of je dit wel met homeyscript kunt doen?

Kan je misschien iets meer uitleggen wat je exact probeert te bereiken, dat maakt het waarschijnlijk makkelijker om je uitdaging op te lossen.

Je kunt in een advanced virtual device van de Device Capabilities app ook een camera aanmaken; daarbij kun je de afbeelding wel via een flowkaart aanpassen.
Eventuel kun je met de FTP client app een URL omzetten naar Afbeelding-token.

1 Like

avd is erg complex.
In dashboards wil ik een virtuele camera maken waar ik een plaatje in zet van de huidige radiozender. Wanneer ik in dashboards image selecteer kan ik de sonos selecteren en die laat wel het albumcover zien van dat gene wat er afgespeeld word. Radio zenders zie je dan niet. Een homey virtuele camera kun je vullen met ieder plaatje dat je wil. Nu wil ik dat ik de url kan wijigen van het plaatje. Zodat deze viryele cam laat zien welke radiozender ik af speel.

Avd hoeft niet complex, zeker niet in dit geval.
Wel is het handig als je direct de url kan instellen via een flow (ipv een afbeelding-token).
Ik ga vandaag/morgen en volgende week verder met de DC update, ik zal een flowkaart toevoegen voor het instellen van een URL.

Ik heb het nu gedaan met Avd. Werkt inderdaad perfect. Avd is niet heel ingewikkeld, maar je moet er even induiken. Helemaal top

1 Like