Om mijn ajax alarmsysteem geautomatiseerd te kunnen bedienen met mijn Homey 2019 icm ESP Easy app, had ik deze gekoppeld aan een Wemos D1 mini. Hiervoor heb ik een AJAX afstandsbediening op deze wijze gekoppeld met de D1:Bitbucket
Ik heb sinds kort een Homey pro 2023 maar de Esp easy app wordt hierop niet ondersteund. Dus ik moet opnieuw naar een oplossing zoeken,.
Ik ben nu dus aan het kijken naar een andere oplossing en zag dat er een Homeyduino app is. Ik hoop dat iemand mij wil en kan helpen bij het instellen hiervan.
Dankjewel! Ik was al bezig geweest om met ESP home in home assistant de koppeling te maken, maar helaas zonder succes. Daarnaast zou ik al mijn automatiseringen graag binnen Homey houden. Ik kom er met de karige handleidingen die ik online kan vinden niet uit hoe de uitgangen op het board in homey te bedienen. Kan jij mij misschien een handje op weg helpen?
Aahh kijk eens aan! Ja, die kwam ik al tegen maar ik moet eerlijk zeggen dat deze voor mijn niveau best al ingewikkeld is. Ik heb het inmiddels voor elkaar gekregen om in home assistant knoppen aan te maken en het alarmsysteem te bedienen. Zoals gezegd zou ik graag alle automatiseringen binnen Homey willen houden. Ik hoop dat je mij kan adviseren hoe ik vanuit hier het voor elkaar kan krijgen om ESP home op de homey te gebruiken hiervoor.