Homey Energy Dongle probleem

Hoi,

Afgelopen weekend heb ik de nieuwe Homey Pro (early 2023) aangesloten. Gisteren heb ik de Energy Dongle aangesloten en geconfigureerd. Alles werkte naar behoren. Op de Energy tab zag ik deze goed staan. Vanmorgen stond de Energy Dongle offline. Ik heb deze even uit de de meter verwijderd en de stroom eraf, maar geen resultaat. Daarna een reset van de dongle en opnieuw geconfigureerd. Bij apparaten kan ik de dongle kiezen en ook de data zien, maar in het tabblad Energy in de app is de dongle niet zichtbaar. Ook na een herstart van mijn Homey is de dongle niet zichtbaar in het tabblad Energy.

Wie kan mij verder helpen???

Heb je een IP adres gereserveerd voor Homey en voor de dongle?
Homey is nl. slecht in het terugvinden van apparaten die een ander IP adres hebben gekregen (dat komt voor op standaard thuisnetwerken).

Voordat je een vlgd x weer alles verwijdert: er zit vaak een “Repair” optie bij netwerk apparaten op Homey
Mobiele app: houdt apparaat ‘tegel’ even ingedrukt > onderhoud > probeer te repareren.
Web app: klik met de alternatieve muisknop op de apparaat ‘tegel’ en kies Repareren