Gigaset sl930

Beste,

Is het mogelijk om je gigaset telefoon te koppelen.
Heb een sl930 verbonden met mijn WiFi netwerk en op deze telefoon kun je diverse apps installeren
Misschien via Google hub en dan zo met Homey

Benieuwd of er mensen zijn die hierin bekend zijn.

Gr,
Mario

hoi,

Bedoeling om door de nummerherkenning Homey te laten melden wie er belt, wij krijgen veel spam telefoontjes van met name energie aanbieders, als ik dan hoor dat er geen vaste contactpersoon belt, dan met spraak commando kunnen zeggen verbreek verbinding.

kijk een op het " bel me niet register " heel effectief.
Ook het sturen van een " recht op verzet " brief werkt echt.

Hoi,
Bel me niet register werkt niet, google maar eens op telefoonterreur energie aanbieders, het staat vol met klachten.

gr,

En de honderdduizenden, voor wie het wel werkt, staan daar niet vermeld, gelukkig werkt het voor mij wel, blijf je je toch lekker ergeren.

1 Like

Dank voor de reacties.
Wij staan daar aangemeld en elk jaar ververs ik deze.

Het is geen onbekend probleem, meerdere klachten van mensen die ook staan vermeld in het bel me niet register, het zal zeker helpen bij nette bedrijven, echter de minder nette groep welke steeds groter wordt behoud zich daar niet aan.

Het staat en valt ook weer met handhaven van de regels, daar wringt de schoen en handhaven is een woord waarbij de lading helaas verloren is gegaan.

toch dank voor jullie inbreng

Als je “ergens” geregistreerd staat omdat je daar ooit eens contact mee gehad hebt, en je geen contact meer wil, dan is het sturen van een “recht van verzet” brief ook heel effectief, geen enkele brief van loterijen meer gehad sindsdien.

[

Voorbeeldbrief Recht van Verzet - Postfilter

](https://www.postfilter.nl/storage/app/media/voorbeeldbrief_recht_van_verzet.pdf)

Just realize: this is very Off Topic, sorry

dit is een hele goede tip.
dank ga een aantal oude leveranciers preventief aanschrijven.