Forkert visning

Er der nogen der har oplevet at status on/off pÄ forskellige enheder ikke vises korrekt?
Eks. en Fibaro dobbelt switch hvor den ene kanal vises som tÊndt i appen, men nÄr man sÄ gÄr ind i enheden er den off. Ligeledes kan en enhed vÊre vist som off, men fysisk er den tÊndt?
Har ogsĂ„ en underlig oplevelse med et flow hvor jeg via en virituel switch slukker lys mm aftenen. NĂ„r enheder der er med i flow’et er slukket bliver de momentant tĂŠndt og omvendt. Har eksperimenteret med at sĂŠtte delay pĂ„ et par sekunder imellem hver handling i flow’et uden virkning?

Der er en beta version hvor der er rettelser til fibaro pÄ z-wave og zoner. MÄske det lÞser noget.

https://developer.athom.com/firmware

Jeg prĂžver at holde “pinen” ude indtil den bliver endelig udgivet. Har kĂžrt med Vera i mange Ă„r sĂ„ skal nok lige vende mig til at der nogle anderledes ting at slĂ„s med :wink:
Godt nytÄr til alle!

StĂŠrkt :slight_smile:

Godt nytÄr.

Det sker rigtigt tit med mange af mine enheder. KÞrer meget zigbee men har ogsÄ nogle z-wave enheder. Der er ikke noget system i det og nÊsten alle enheder kan finde pÄ at gÞre det.
Det er lidt som om at Homey ikke altid fÄr beskeden om at enheden har gjort hvad den skulle.