Fibaro wall plug z-wave

Hopelijk kan iemand mij helpen.
ik heb een aantal fibaro wall plugs, deze werken eigenlijk allemaal zeer goed. Ik heb er echter 1 in de garage zitten die al een paar jaar maar tijdelijk werkt. Dit ligt niet aan de wallplug aangezien ik al 4 verschillende heb geprobeerd. Echter verlies hij na een tijdje de verbinding en werkt hij niet meer in een flow. Ik heb gedacht dat het door de kou kwam maar nu heb ik er ook 1 onder mijn veranda en die blijft wel werken.
Heeft iemand enig idee wat de verstoring kan veroorzaken?
Mijn tuinverlichting zit erop. Hij zit in een doos met 4 stopcontacten en maar 2 bezet. De andere is een koelvriescombinatie.

Ik begrijp nie tdat hij een half jaar prima kan werken en dan in eens niet meer. Op geen enkele locatie in mijn huis heb ik dit alleen hier.

Misschien valt de verbinding weg omdat hij misschien net te ver weg zit. Misschien halverwege nog een 230V lamp of stekker plaatsen om het mesh netwerk te verbeteren?

Welkom op het forum

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.

Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.