Fibaro Shutter 3 koppelen

Voor mijn zonnescreen had ik een Roller shutter 1 gekoppeld en heb deze vervangen voor de Roller Shutter 3. Bij het koppelen wordt aangegeven dat deze is toegevoegd echter, ik krijg hem niet te zien bij de installatie heb ik op dezelfde wijze gedaan als voor de Roller Shutter 1.
Wat heb ik fout gedaan?

Als je niet verteld wat je wel hebt gedaan hebt dan zou ik niet weten wat je fout heb gedaan

Bij het koppelen wordt aangegeven dat de Roller Shutter is toegevoegd maar bij de apparaten zie ik hem niet verschijnen.

Bedankt Roy maar wat mag ik, als geen expert, verstaan onder PTP?

Duidelijk. Ga het morgen gelijk proberen.

Niet gelukt. Weer opnieuw de Roller toegevoegd en krijg de melding is already added maar is niet te vinden als apparaat in apparaten.

In je apparatenscherm kun je filteren op zones of ruimtes. Kan het zijn dat zo ongeveer al je apparaten in een zone/ruimte staan, en dat je per ongeluk hebt gefilterd?

Dan staat de shutter dus nog niet in een specifieke zone / ruimte en zie je hem dus niet. Andere zaken die je denk ik kunt proberen is de app op Homey herstarten of homey herstarten (zal ongeveer hetzelfde doen als PTP, maar toch, je kunt het proberen)

Edit: Als je naar Meer > Apps > de Fibaro app gaat, staat het apparaat er dan wel bij?