Ik ben vandaag bezig geweest om het beeld van mijn Eufy camera (RTSP) om te zetten naar HTTP (M3U8) via ffmpeg. Dit lukt vrij eenvoudig middels onderstaand commando (uitgevoerd in cmd, uiteraard eerst ffmpeg geinstalleerd):
ffmpeg -rtsp_transport tcp -i rtsp://username:wachtwoord@ipadres/streamnaam -c:v copy -f hls -hls_time 10 -hls_list_size 6 -start_number 1 C:\video\playlist.m3u8
De bestanden schrijven weg naar de locatie hierboven C:\video\playlist.m3u8. Deze locatie heb ik opgenomen in een locale webserver.
Het doel is om de beelden te casten naar mijn Homey Dashboard. Wanneer ik echter bovenstaande playlist.m3u8 probeer te streamen via Webwidget/Webkader krijg ik wel het geluid door maar geen beeld op het dashboard, op mijn Ipad.
Wanneer ik op mijn telefoon het dasboard open wordt direct het beeld en geluid van de webcam stream fullscreen (live) geopend. De rest van het dashboard is dan dus niet te zien. Wanneer ik dit scherm echter afsluit en in het dashboard naar de Web Widget kijk, zie ik wederom geen beeld helaas. Daarnaast is in het dashboard op mijn telefoon tevens het geluid niet aanwezig. Er is ook niet meer terug (/door) te klikken naar het webcam beeld. Hiervoor moet ik echt het dashboard weer afsluiten en openen. Dan verschijnt het wederom in fullscreen.
Iemand enig idee of dit te verbeteren valt?