Er ging iets fout Cannot read property

Hallo Forumleden
Ik heb een Flow gemaakt om mijn Energie verbruik op elk moment te kunnen oproepen op mijn gsm Samsung A32. De waardes vanaf de laatste jaarrekening worden dan tot op het moment van opvragen getoond via een pushbericht op mijn smartfone. Gas,water, verbruik via de meter, Opbrengst zonnepanelen, teruglevering en direct verbruik incl percentage, Netto en Bruttoverbruik. De Flow stuurde de lijst via een Pushnotatie naar mijn telefoon.
Het werkte prima. Tot vorige week ineens op mijn gsm de melding "Er ging iets fout Cannot read property color of undefined "’ kwam en de Homey App hierop vastliep.
Van alles gedaan. Telefoon opnieuw opgestart, Homey opnieuw gestart.
De Flow werkt wel goed zo te zien want een deel komt wel door op mijn telefoon. Wanneer ik daarop tik om de echte pushnotatie te openen komt telkens de foutmelding.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
m.vr.gr
R o l f

Is het een advanced flow?
Zo ja, kun je dan eens de flow testen om te zien of er foutmeldingen komen?

Zit je op de laatste app versie? Misschien even kijken of er een update is want volgens mij is deze issue gefixed.

Hallo
Dat is vlug. Dank je wel voor de moeite…
Ik heb de advanced flow getest en hij stuurt ook een bericht naar de telefoon. Zie ik ook in de meldingslijst. Normaal tik ik daarop en komt de push notatie dan compleet in een nieuw scherm naar voren. Nu komt dan de foutmelding en loopt de App vast. Moet ik eruit gooien om opnieuw te kunnen starten met de homey App.

1 Like

Hallo
Er zijn geen nieuw updates . Kon ook niets vinden over dit onderwerp…

Thx Jeroen

Rolf, heb je app v7.2.2, of een andere versie?

Hallo
Ja ik heb de versie 7.2.2, 1244

De fix zit in 7.2.3

Hallo Jero
Hoe kom ik bij de 7.2.3?
Wanneer ik naar updates zoek krijg ik de boodschap: er zijn geen nieuwe updates…

Hier is v7.2.2 (dd. 24 juli) ook nog de meest recente versie; óók na Ggl Play app killen, cache legen en app opnieuw starten.
Misschien is het een kwestie van nog even wachten @Jero ? Of zou v7.2.3 gewoon beschikbaar moeten zijn?

Bij mij is v7.2.3 nu beschikbaar in de Ggl store.

Hallo Peter
bedankt voor het bericht. Ik heb hem direct geupdated en inderdaad is alles weer goed gekomen.

Dank je wel
R o l f

1 Like