E-heat Thermostaat koppelen

Iemand enig idee of de c16 te koppelen is?

Vroeg me eigenlijk hetzelfde aangezien deze is geïnstalleerd bij de badkamer vloerverwarming.
Aangezien het een WiFi model is, hoopte ik hetzelfde.

Ook ik ben geïnteresseerd in de integratie van deze thermostaat. Heeft iemand een idee of dit mogelijk is?

Kan een Tuya apparaat zijn.
Installeer de mobiele app Tuya smart en probeer 'm te koppelen.
Als dat lukt, kun je op Homey de Tuya Cloud app gebruiken.

Is hier inmiddels al een antwoord op?

Heb ook vloerverwarming in onze badkamer van E-heat C16. En ben erg blij met mijn Homey Pro 2023. Inmiddels al mijn Tado , Hue, INNR en de P1 gekoppeld. Erg blij mee . Cool . Wil nu ook de C16 koppelen. Weet iemand of dit mogelijk is? Ja ja ook hoe ik dit kan fixen. ER zijn meer geïnteresseerden lees ik in dit topic.

Kun je zelf uittesten had ik al eens geschreven (wat nog niemand heeft gedaan lijkt het):

Het antwoord is ‘JA’. :blush:

Je kan met de Tuya Smart App een Wifi-thermostaat toevoegen.
Op de C16 ruim 5 seconden het pijltje omhoog en omlaag tegelijk indrukken totdat het WiFi-icoontje gaat knipperen.

Daarna in Homey de app de scenes herladen en de app herstarten. Even geduld (zoals we gewend zijn van Tuya) en dan kan je de thermosstaat toevoegen.

Vanwege het drogen van de vloer nog niet uitvoerig kunnen testen, maar vooralsnog werkt alles!

2 Likes

Ik heb van alles geprobeerd, maar de Tuya app (en ook de geadviseerde Warmme app) geven beiden steeds aan dat het device niet te koppelen is.

Het wifi icoontje knippert steeds een paar tellen en stopt dan weer. Als ik de twee pijltjes tegelijk indruk krijg ik F1 of F2 te zien.

Doe ik iets verkeerd?