Hallo Ik probeer een Innr Ledstrip FL 122 te koppelen aan Homy, echter kom ik niet verder dan de instructie om het apparaat aan en uit te zetten of te resetten. Gereset volgens de methode in de instructie, 6 x aan en uit zetten en gereset volgens de methode van Innr op Youtube door de resetbutton in te drukken. Helaas wordt de ledstrip niet gevonden.
P.s. ik kies op Homy voor RGBW FL Ledstrip.
Ik ontvang graag tips om het voor elkaar te krijgen.
Tip van mijn kant: blijven volhouden
Ik heb dezelfde frustratie gehad, zelfs een keer opgegeven en de volgende dag weer geprobeerd.
ik weet niet meer waarom het uiteindelijk wel lukte, maar kan me wel de frustratie herinneren
Zelfs als de app 'm niet kan vinden zou het als “onbekend zigbee apparaat” gevonden en toegevoegd moeten worden.
Probeer het pairen eens, ter test, een paar cm naast Homey!
Bedankt voor de aanmoediging.
Bedankt voor de tip. Lukt nog niet als “onbekend zigbee apparaat”. Ik had het al geprobeerd dicht bij de Homy bridge.
Wordt vervolgd
1 Like
Ik zou hier ook even een mailtje naar sturen, gevonden op de app store pagina: homey@innr.com
Bedankt voor de tip. Ik heb een diagnostisch rapport opgestuurd en ben nu in contact met de ontwikkelaar van de app. Word vervolgd.
Tot zover de ontwikkelingen.
Het gaat waarschijnlijk om een bug die Athom nog moet fixen. Er schijnt een probleem te zijn met nieuwe Innr producten op de Homey Pro (Early 2023).
Ik ga nu kijken of ik de strip met behulp van een Kaku oplossing in een Homy flow op kan nemen tot er een fix is.
Bedankt voor jullie reacties en een fijne avond
1 Like