CO sensor die CO waarde doorgeeft aan homey

Is er misschien iemand hier die een CO sensor kent die de CO ppm doorgeeft aan homey?
Er zijn veel CO meters die wel een CO alarm doorgeven aan als de waarde te hoog is, maar ik wil hem ook uitlezen.
Ik hen een awair element die alleen de CO2, tvoc, PM2.5, etc kan uitlezen. Dit geef ik door aan mijn sharptools. Zo kan ik meteen mijn luchtkwaliteit zien. Ik mis alleen nog de CO waarde.

Ik zag de X-Sense met basisstation op de wifi. Het lijkt mij dat deze het dichtst in de buurt komt. Deze lijkt dan de waarde op de app aan te geven. Maar helaas is daar geen app voor.

Hopelijk kent iemand er een.

Die doet toch geen CO?

Dank je voor de tip @Bulletcather , maar @Glenn_Seegers heeft gelijk. Deze leest onderandere vluchtige stoffen en fijnstof.

Er is ook verschil tussen
CO2 = koolstofdioxide
en
CO = koolmonoxide.

De meeste sensoren lezen CO2 uit. Dit is wat je uitademt.
CO is wat je krijgt bij een slechte verbranding, zoals cv-toestellen. Je ruikt het niet, maar je wordt duizelig, ziek en bij teveel kan het uiteindelijk de dood worden.
Nieuwe huizen zijn verplicht om naast een brandmelder een rookmelder te hebben.
Ik wil er een die niet alleen waarschuwt naar homey, waardoor ik de verlichting kan aanzetten, cv uit en mechanische ventilator hoog kan zetten, maar ook kan uitlezen.