Ayct-102 afstandsbediening

Hallo ik wil graag een homey aanschaffen maar zou graag willen weten of het volgende werkt voor ik een homey aan ga schaffen.
Ik wil de klik aan klik uit afstandsbediening (ayct-102) koppelen met hue lampen
Dus nummer 1 in druk hue lamp aan gaat en uit druk de hue lamp uit gaat.
Verschillende kleuren hoeft niet.
Het gaat puur om het aan en uit zetten van hue lamp.
Ik hoor graag een antwoord

Ja hoor, dat werkt prima!
Die afstabdsbediening gebruikt helaas geen protocol met 2-weg communicatie zoals Zigbee of Z-Wave. Daardoor kan hij wat onbetrouwbaarder zijn. In de toekomst zou je altijd eens een Zigbee of Z-Wave afstandsbediening kunnen overwegen.

Maar werken doet het zeker.

Ik heb ook een tijdje de AYCT -102 gebruikt. Ik gebruikte hem voor mijn (Samsung) tv.
Zappen naar geprogrammeerde tv kanalen en om snel YouTube te openen.
Maar je kan er in principe van alles mee aansturen.
ALS Knop is ingedrukt Kanaal 1 Knop 1 aan
DAN Hue lamp aan
Je moet alleen zorgen dat je niet te ver van Homey af bent zodat het signaal Homey wel bereikt.

Bedankt voor jullie reactie’s.
Welke homey zouden jullie mij aanraden de 2018 versie of gewoon de nieuwe pro versie.
Aangezien ik als ik er een hebt er veel mee wil doen.

Ik heb gekozen voor de Pro. Ik ken mijzelf en achteraf doe ik er toch meer mee als dat ik had bedacht.
Maar de " gewone" is toch bijna niet meer te krijgen?

Werkt hier ook zonder problemen.
Ik heb de early 2019 occasion gekocht. Ben er blij mee!
110 flows, ruim 30 apps, 100+ devices

Voorbeeldflow:

Ik ben van een gewone naar een pro gegaan. Mest toekomstbestendig, aangezien de gewone Homey ook niet meer gemaakt wordt…

Bedenk je dat domotica bijna verslavend kan zijn, haha…! Dus je zal steeds verder uit willen bouwen. Als je dan alsnog een Pro moet kopen ben je nog duurder uit… En zie dan ook gewone nog maar eens kwijt te raken.