Aqara bewegings sensor

Goedemiddag , ik probeer mijn Aqara bewegings sensor toe te voegen aan mij Homey, dat wil niet echt lukken ik heb de sensor bijna op de Homey liggen en nog wil hij hem niet toevoegen , is er een andere mannier om dit te doen ?

Deze al gelezen?

Heb al van alles geprobeerd ,ben zover gegaan dat ik zelfs mijn account verwijderd heb per ongeluk,
https://www.xiaomiproducts.nl/xiaomi-aqara-human-motion-bewegingssensor.html?gclid=Cj0KCQiAkuP9BRCkARIsAKGLE8VU8e6BcL9xVRcs1T8qTOnoKk7w4w1s43rnR4D0IF9uUAolAQwWLAgaAuT_EALw_wcB over deze heb ik het , Alles gereset en nu ben ik dus alles kwijt in de app incl alle Flows die ik had om deze sensor aan de gang te krijgen.Zegt nu in de app geen Homey.

Aqara toevoegen via devices, zo dicht mogelijk bij Homey, zet hem in pairingmodus(3 sec knop indrukkun) daarna om de 2 sec knop blijven indrukken zodat je het blauwe lampje ziet oplichten(stay alive modus). Blijft dit doen totdat he suc6 hebt. Soms moet je dit nog eens proberen als het niet gelukt is, dan heb je vermoedelijk niet vaak gedrukt. Dit lukt eigenlijk altijd bij Aqara