[APP] Ziggo - Connect your Mediabox Next with Homey

Hoi Cajp, in eerste instantie werkte het niet. Maar omdat de next een paar dagen uit was wegens vakantie, probeerde ik het nog eens met de next nadat hij aangezet was met de AB. Toen werkte het wel. Ben benieuwd of het morgenochtend nog werkt.

1 Like

Ik kan je het antwoord al geven, maar doe het niet.

Na een update van Homey was het weer knudde met de ziggo app toch weer een PTP gedaan en het werkte weer,is toch iets geks aan de hand.

Zag vandaag dat het weer werkte. Ik heb niets gedaan. Mediabox heeft nu wel versie 5.10. Misschien was dit de oplossing. Dan nu maar hopen dat versie 5.11 de boel weer niet verstoort.

Het heeft even geduurd maar ook hier werkt het eindelijk weer. :blush:

Ik heb de ziggo appe maar kan alleen maar aan/uit zetten en verder niks.

Heb ik een verkeerde app of doe ik iest verkeerd? Geen optie om kanaal te wisselen.

Dat is vreemd, Aan uit werkte bij mij een heel lange tijd niet.
Ik zet de box en tv aan door van kanaal te wisselen. en dan schakelt de box aan en via de box gaat de tv ook aan.

Kanaal wisselen doe je in een flow met het ‘dan’ kaartje.

Om 18.00 uur wil ik nieuws kijken op Nederland. 1
Na veel gepruts met aan en uit zetten wat wel of niet ging, start alles nu prima met onderstaande simpele flow
Inde mediabox is een instelling dat als de media box aan gaat de tv ook aan gaat.

Dit probleem had ik ook, maar het EN kaartje ‘Ziggo next staat aan’ maakt geen verschil, vooralsnog werkt bij mij het EN kaartje "TV staat aan’ dan schakelt Homey het correct uit en bij per ongeluk tweede keer flow gebeurt er niets