Dit lijkt me een vrij niche app, zeker gezien er niet zo veel dagen zijn waarop de vlag uit kan. “Nuttig” wordt het pas echt als je ook lokale dagen (en vlaggen) meeneemt.
What do you mean by “if you include local days (and flags).” This is an app that indicates on all Dutch flag days. Your requirement is also by province and municipality?
Overall App Enhancements: Experience an improved Dutch FlagDays App with various enhancements aimed at enhancing usability and performance across the board.
Encountering any issues? Help us help you by sending a detailed report via the mobile Homey app.
More - apps - Dutch FlagDays - settings wheel top right - send diagnostic report (include your email and issues in the input field for better assistance)
Contributions
If you appreciate this app, fuel future development with a PayPal contribution, buy a round with iDeal or Bunq.me, or become a true supporter on Patreon. Your support keeps the magic alive!
Ik zou graag zien dat er een “als” optie komt, voor een x aantal dagen eerder. Ik zou bv graag de dag ervoor al willen weten als er (morgen) een vlagdag is. Dus dat ik kan instellen.
Eigenlijk zoals dat met de afvalwijzer app is. Ik krijg de avond er voor een notificatie, dat morgen vrioeg de kliko buiten moey.