Hej @KeystoneJack!
När man skapar Flows baserat på värmepumpen i Homey, så finns det events för de flesta händelser som är av typen “…blir större än…” respektive “…blir mindre än…”. Det är bara Ström som det finns en händelse av typen “…ändrades”. Är det möjligt att lägga till t ex “Utomhus ändrades”, “Varmvatten top ändrades”, etc?
En dum fråga. Jag som har en Nibe som är 14 år gammal … kan jag få appen att funka?
Vad jag vet pratar appen med Nibe myUplink. Så om kan använda myUplink mot din pump borde du kunna använda appen.
jag är sån nybörjare på detta, kan inget om programmering mm, hoppas det är ok att be om hjälp. Vill att min nibe f370 skall styras att ta hänsyn till ute/innetemp, tid på dygnet och elpris och anpassa sin värmeproduktion efter detta men de delade flows jag hittar passar inte riktigt. bla måste jag ha ett homey script som heter: HomeyScriptRun TStemp efter 30 sekunder… ingen aning om hur man gör ett sånt.. går det att göra mitt önskade flow i appen nibe värmepumpar? (förutom tid mm) någon som redan gjort ett o kan tänka sig dela ?