Airco Midea flow

goede middag ik hoop dat ik het bij de juiste topic heb gezet, maar ik heb een vraag ben al een tijdje aan het zoeken om mijn airco te koppelen aan mijn Homey PRO (het merk is Midea) maar kan niet iets vinden om dit te koppelen

is er iemand die dit weet

Ik hebeen switchbot hunb gekocht. Die kan ir signalen lezen. De hub kun je aansturen met je homey. Overigens heb ik geen Midwa maar een fujitsma. Maar ik denk dat jij o,ok wel een ir afstandsbediening zal hebben

er zit een ir remote bij idd en wifi zit er ook op incl app dus dacht moet wel lukken
ik zal is kijken wat een Switchbot inhoud

hallo Paul

ik denk dat je deze bedoel toch (weet je toevallig hoeveel apparaten er max op kennen

Weetik niet. Hij struurtbij m8j de airco de tv en de robotstofzuiger

goede dag ik heb de hub binnen en geïnstalleerd op de telefoon en heb al 1 airco gekoppeld met de app nu.
alleen wil ik nu de airco in homey zetten maar dit lukt. niet echt via nieuwe apparaten, hij vind niks namelijk (heb de app ook op homey staan) zie ik iets over het hoofd

Gebruik de switchbot app. De apparaten die je in op je telefoon hebt ge installleerd in de switchbot app vind je ook terug in de honey switchbot app

goede morgen het is gelukt maar ik krijg de indruk dat je voor elke airco een switch bot nodig heb.
heb namelijk meerde airco’s.
de ruimte waar de hub licht dan reageert ook die airco.
weet iemand of dit anders kan (want anders heb ik er 5 nodig)

Ja dat klopt. De swichbot hub zend een ir signaal. (AfstandsbedieningA) dat komt niet ver dn vrijwel nergens doorheen