Advanced FLOWS op Android Tablet

Hallo
Kun je op een tablet advanced flows aanmaken, als ik mijn browser op desktop versie inschakel en dan in mijn advanced flows ga dan ik niet de stromen niet maken (lijnen) zoals op een windows Pc.
Heeft hier iemand ervaring mee?

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

https://community.homey.app/search?q=Advanced%20flow%20tablet

Dank voor uw antwoord.

Jammer dat dit niet werkt heb een Samsung S8 pro en een oudere Surface en wilde eigenlijk geen nieuwe meer kopen omdat ik dacht dat ik meer dan genoeg heb aan mijn Tablet.

Pieter

Verzonden vanuit Mail voor Windows

Met een extern Bluetooth toetsenbord en muis(pad) kom je een eind verder, maar wat er in dat geval nog steeds niet werkt, weet ik niet uit mijn hoofd :blush:

Helaas werkt ook niet op mijn Tablet heb ik een Bluetooth toetsenbord aangesloten

1 Like

Op m’n iPad Pro is dit mogelijk middels toetsenbord

Ik heb sinds kort een Galaxy Tab S9+ en inderdaad het is niet mogelijk om advanced flows te maken. Dat is wel heel erg jammer. Ik heb er zelfs de book cover keyboard met touchpad bij.
Misschien dat iemand van een andere browser dan Edge of Chrome weet die het wel kan?
Ik las op het Engelse deel, dat iemand met een iPad met de pencil lijntjes kon trekken. Helaas lukt dat met de Samsung S Pen ook niet.

Welke browser gebruik je dan?