Acm-250-ld

Hi,

Met geen mogelijkheid krijg ik de ACM-250-LD aangesloten op mijn Homey Pro 2023. Heeft iemand anders ook problemen?

Heeft iemand hem wel gekoppeld gekregen?

Gr.

Allereerst welkom op de Homey Community!

Lees de Welcome to the forum! post hier om er zeker van te zijn dat je op de hoogte bent van de forumregels.

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.

Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

Zijn best wat topics over Search results for 'ACM-250-LD' - Homey Community Forum

Er is een Engelstalig topic voor de klikaan klikuit apps hier : [APP] Trust Smart Home (Dutch: KlikAan KlikUit) by Athom

Wat heb je al geprobeerd en waar loop je vast?

Hi Dijker,

Zelf geen actieve gebruiker van het forum. Ik schiet dan maar wat in op het moment dat ik een vraag heb.

Ik krijg de ACM-250-LD niet werkend. Het apparaat wordt wel toegevoegd in de homey app, maar dan kan ik er niets mee. De unit, schakelt niet, dimmed niet.

Ik heb een Pro, maar ook nog een ‘oude’ early days Homey. Hier hetzelfde verhaal. De unit meerdere malen een ‘hard’ reset gegeven.

Ik zag dat anderen problemen hadden in flows en waarbij de unit dus wel werkt.

Gr.

Hoe heb je hem toegevoegd?

Hier doet ‘ie het gewoon.