Account verwijderd

Misschien al vaker voorbij gekomen maar ik vraag het nog maar een keer.
Ik heb per ongeluk mijn account verwijderd, en nu kan ik nergens meer bij.
Kan ik een reset doen en dan schone installatie, en dan een backup terug zetten. Of ben ik niet meer ingelogd.
Als ik nu een reset doe dan zegt hij “er is een gebruiker gevonden wilt u de instellingen houden” dan kan ik voor ja of nee kiezen. Bij ja zou na een herstart alles dan terug moeten zijn, maar dan kom ik weer in het scherm om een homey toe te voegen.
Ik snap het niet zo goed meer, wie kan mij helpen?!

Volgens mij kun je dat het beste bij Athom support vragen, en wellicht kan je account hersteld worden https://homey.app/support

Als je hier kijkt: Mijn back-ups | Homey
en bent aangemeld en GEEN backup’s meer ziet staan moet je opnieuw beginnen.
Maar neem contact op met Athom Support.

Als ik het nog 3 keer lees,
De vraag is of je Account verwijdert is of dat je in de Mobile App niet bent aangemeld. (in dat geval gewoon opnieuw aanmelden.)
Zie je wel de Homey in de Web App? hier: https://homey.app/

Dat zou ook kunnen, maar is het niet zo dat je niet verder komt dan het beginscherm in de app voordat je je hebt aanmeld?
Ik kan óf een account aanmaken óf aanmelden nadat ik was uitgelogd en de app startte.

Dit is wat er nu staat, ook geen backups.

Als ik de app opstart krijg ik de vraag om uitgenodigd te worden,of een nieuwe homey instellen.

Ik zeg niet dat je iets verkeerd doet, maar ik vind het wel apart, want voorzover ik weet kun je geen nieuwe Homey instellen zonder een account en zonder ingelogd te zijn.

Kun je omschrijven wat er gebeurde of wat je deed toen je dacht dat je account is verwijderd? Het lijkt er namelijk op dat je account op 1 of andere manier nog bestaat heb ik het idee OF de app ‘denkt’ nog dat je bent ingelogd o.i.d.
Wat gebeurt er als je de app geforceerd afsluit of je telefoon herstart en daarna de app start?

.

Screenshot from 2023-07-03 18-19-35

Met welk account log je hier in dan? Want dit krijg je niet te zien zonder inloggen?

Ik heb mijn vraag bij Athom neergelegd, ze hebben het erg druk, kan 1 tot 2 weken duren voor ze antwoord geven.

Met mijn bestaande gebruikersnaam en wachtwoord.

Mmmmzz Dan kun je dus niet je account hebben verwijderd.
Had je misschien dan Homey Cloud in gebruik, en heb je die per ongeluk verwijderd?
Welke Homey( 's) heb je eigenlijk staan?

Ik heb ze alle 3 alleen de laatste nog niet in gebruik.
Ik had per ongeluk een nieuwe homey toegevoegd met mijn eigen gebruikersnaam en ww.
Dus ik had een nieuwe homey toegevoegd, maar daar had ik dus niks aan, en die wou ik weer verwijderen. Ik dacht dus door account verwijderen. Maar toen heb ik dus mijn hele account verwijdert… er werd ook gevraagd weet u het zeker, maar ik dacht dus dat ik de net aangemaakte homey verwijderde.

Ik zie nu dus dat je op verwijder homey moest klikken in instellingen.
Ik heb dus op verwijder account geklikt en bevestigd met wachtwoord.

Ik denk opnieuw beginnen en Homey Resetten, want ik verwacht niet dat ze je gegevens willen of kunnen herstellen. (of als je geduld hebt afwachten waar Support mee komt)

anders hebben ze namelijk gelogen of een hele vreemde uitleg van onomkeerbaar…

En ik verwacht ook niet dat ze data herstellen vanaf je Homey,
Zou wat zijn als iemand zonder eigen account een geïnstalleerde Homey kan overnemen, zou nog een security issue zijn.

Zucht…ja ik denk het ook, dat wordt nog een helse klus.

Dit maakt nu verder niet meer uit, maar ik snap nog steeds niet zo goed hoe het mogelijk is dat je na het verwijderen van een account, kun inloggen met datzelfde account op https://homey.app.
Of was het hier dan een nog ingelogde sessie / gecachete pagina?
Geurt, wat denk jij?

Heb mij even uitgelogd, maar kon gewoon weer inloggen. Raar.

Als je de Nieuwe Homey toevoegen in de mobile App nog een keer doorloopt en alles hetzelfde invult krijg je een bijna identiek account met een nieuw Security ID.
Tja dan is het niet meer jouw Backup / order history, en ook niet meer jouw Homey.

Ik vraag me wel af, een Forum account kun je verwijderen zonder impact op andere Athom/Homey diensten. (Logisch, bij een Block bijvoorbeeld of verzoek tot Anonimiseren)

Maar andersom dus blijkbaar ook, maar geen behoefte dat te gaan proberen :wink:

En alle flows werken wel gewoon.

Als je thuis de sleutel verliest en niet naar binnen kan,
sta jij buiten,
maar blijft de verwarming ook gewoon stoken…

klopt alles is er alleen jouw account dat toegang HAD heb je verwijdert. dus je hebt geen sleutel meer.

Zijn er Familieleden op je Homey?